Dzierżawa
Współcześnie powszechnym rozwiązaniem, alternatywnym do zakupu urządzeń, jest dzierżawa.
Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą zaspokoić swoje potrzeby w zakresie drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów bez wkładu własnych środków finansowych na ich zakup. Mogą więc zaoszczędzić na kosztach i jednocześnie cieszyć się doskonałą jakością usług związanych z produkcją i obiegiem dokumentów.
Szeroka gama urządzeń Konica Minolta, które oferuje nasza firma pozwala na dopasowanie najlepszego urządzenia, zgodnie z oczekiwaniami klienta – od małych drukarek A4 do wysokowydajnych urządzeń biurowych, kolorowych
i czarno-białych.
- Dzierżawa kopiarek to także najlepsza forma kontroli i optymalizacji kosztów kopiowania i druku w firmie, dzięki której można uniknąć nieplanowanych kosztów związanych z serwisem czy zakupem tonerów.
- Dzierżawa kopiarek to również wygoda użytkowania
oraz bezpieczeństwo dzięki bezpłatnemu serwisowi i zaopatrzeniu
w materiały eksploatacyjne, kopiarce zastępczej na czas naprawy oraz długoletniej gwarancji.
Zapytaj o szczegóły naszego doradcę!
Zadzwoń: 501 016 326
lub napisz: info@biurotech.net.pl
Korzyści z dzierżawy dla klienta
Oszczędność kosztów:
- brak konieczności obciążania budżetu firmy na zakup kopiarki/drukarki,
- bezpłatny serwis i zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne,
- przejrzyste i równomierne rozłożenie miesięcznych kosztów eksploatacji kopiarek/drukarek będących w dzierżawie (bez
- nagłych, niespodziewanych i wysokich rachunków za naprawy lub wymianę tonerów i bębnów),
- bezpłatna dostawa, uruchomienie kopiarki w sieci i bieżące konsultacje.
Wygoda:
- szeroki wybór nowoczesnych kopiarek/drukarek dostępnych w opcji dzierżawy,
- łatwa kontrola stanu kopiarek dla administratora IT,
- przy zmieniających się potrzebach firmy łatwa wymiana dzierżawionej kopiarki na inny model.
Bezpieczeństwo:
- wieloletnia gwarancja na dzierżawioną kopiarkę wliczona w cenę,
- urządzenie zastępcze w razie poważnej awarii i na czas dłuższej naprawy,
- zdalna kontrola serwisowa- e-maintanance: serwis otrzymuje drogą mailową wszystkie informacje dotyczące stanu
- dzierżawionej kopiarki (o uszkodzeniach, zacięciach papieru, potrzebie wymiany toneru), co pozwala na szybką reakcję serwisu.