« Wróć

Dzierżawa

Współcześnie powszechnym rozwiązaniem, alternatywnym do zakupu urządzeń, jest dzierżawa.

Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą zaspokoić swoje potrzeby w zakresie drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów bez wkładu własnych środków finansowych na ich zakup. Mogą więc zaoszczędzić na kosztach i jednocześnie cieszyć się doskonałą jakością usług związanych z produkcją i obiegiem dokumentów.

Szeroka gama urządzeń Konica Minolta, które oferuje nasza firma pozwala na dopasowanie najlepszego urządzenia, zgodnie z oczekiwaniami klienta – od małych drukarek A4 do wysokowydajnych urządzeń biurowych, kolorowych
i czarno-białych.

  • Dzierżawa kopiarek to także najlepsza forma kontroli i optymalizacji kosztów kopiowania i druku w firmie, dzięki której można uniknąć nieplanowanych kosztów związanych z serwisem czy zakupem tonerów.
  • Dzierżawa kopiarek to również wygoda użytkowania
    oraz bezpieczeństwo dzięki bezpłatnemu serwisowi i zaopatrzeniu
    w materiały eksploatacyjne, kopiarce zastępczej na czas naprawy oraz długoletniej gwarancji.

Zapytaj o szczegóły naszego doradcę! 

Zadzwoń: 501 016 326 
lub napisz: info@biurotech.net.pl

Korzyści z dzierżawy dla klienta

Oszczędność kosztów:
  • brak konieczności obciążania budżetu firmy na zakup kopiarki/drukarki,
  • bezpłatny serwis i zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne,
  • przejrzyste i równomierne rozłożenie miesięcznych kosztów eksploatacji kopiarek/drukarek będących w dzierżawie (bez
  • nagłych, niespodziewanych i wysokich rachunków za naprawy lub wymianę tonerów i bębnów),
  • bezpłatna dostawa, uruchomienie kopiarki w sieci i bieżące konsultacje.
Wygoda:
  • szeroki wybór nowoczesnych kopiarek/drukarek dostępnych w opcji dzierżawy,
  • łatwa kontrola stanu kopiarek dla administratora IT,
  • przy zmieniających się potrzebach firmy łatwa wymiana dzierżawionej kopiarki na inny model.
Bezpieczeństwo:
  • wieloletnia gwarancja na dzierżawioną kopiarkę wliczona w cenę,
  • urządzenie zastępcze w razie poważnej awarii i na czas dłuższej naprawy,
  • zdalna kontrola serwisowa- e-maintanance: serwis otrzymuje drogą mailową wszystkie informacje dotyczące stanu
  • dzierżawionej kopiarki (o uszkodzeniach, zacięciach papieru, potrzebie wymiany toneru), co pozwala na szybką reakcję serwisu.